نبود شکايت از هتل‌هاي آذربايجان شرقي نتيجه نظارت مستمر و دقيق است

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان شرقي ، «کريم رسول‌زاده» افزود: در شش ماهه نخست امسال حتي يک مورد شکايت نيز از هتل‌ها و اماکن اقامتي استان ثبت نشده که ماحصل تغييرات و بهبود کيفيت اين اماکن، بر اثر نظارت‌هاي اداره‌کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي است.

وي با بيان اين‌که نظارت‌ها و بازرسي‌ها بايد تداوم داشته باشند، اظهار داشت: اين بازرسي‌ها با همکاري خوب صنوف مختلف گردشگري به طور 100 درصد در بهبود کيفيت خدمات اين حوزه موثر است.

دبير جامعه هتلداران استان برپايي دوره‌هاي تداوم آموزشي کارکنان پذيرش هتل‌ها را در راستاي رفع مشکلات اصناف گردشگري دانست و گفت: با بازسازي‌ها و تغييرات عمده هتل‌ها و مهمانپذيرها در يک سال اخير، اکنون آذربايجان شرقي حرف اول را در نوسازي اماکن اقامتي گردشگري کشور مي‌زند.

اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در شش ماهه نخست امسال با دو هزار و 861 مورد بازرسي، رتبه نخست ميزان نظارت و بازرسي از واحدها و تاسيسات گردشگري کشور را به دست آورده است.
الف/117

انتهای پیام/

کد خبر 139109114